Targi pracy Talent Days przyszłość twojej kariery zaczyna się tutaj!

Targi pracy Talent Days przyszłość twojej kariery zaczyna się tutaj!

Targi pracy Talent Days – przyszłość twojej kariery zaczyna się tutaj!

Targi pracy Talent Days – przyszłość twojej kariery zaczyna się tutaj!
Jesteś studentem i zniżki to za mało, bo twój portfel nadal płacze? Chcesz znaleźć praktyki
lub staż, na których rzeczywiście czegoś się nauczysz? A może stawiasz dopiero pierwsze kroki
na rynku pracy i masz wrażenie, że trzymasz karierową mapę, ale nie wiesz gdzie jest skarb?
Nie jesteś już studentem i masz już pewne doświadczenie na koncie, ale chcesz się
przebranżowić i zarabiać więcej?


Mamy dla ciebie idealne rozwiązanie w każdej z tych sytuacji – wystarczy, że odwiedzisz targi
pracy Talent Days. Zapomnij o frustracji spowodowanej przewijaniem w nieskończoność ofert
pracy na job boardach, klikaniu „aplikuj” i wyczekiwaniu na telefon od rekrutera, który… milczy.
Gdzie jest twoje CV? Utknęło w spamie, czy upodobało sobie miejsce obok niszczarki?
A może pracodawca nigdy go nie otrzymał, bo było wysłane na zły adres mailowy?
Ciebie też irytuje ten proces? Na szczęście mamy na to lepszy sposób! Nie musisz tracić
czasu na masowe wysyłanie swojego CV. Czasem wystarczy jedno dobre spotkanie,
we właściwym miejscu i czasie – z odpowiednim pracodawcą. Targi pracy to idealna okazja –
tutaj masz szansę na rozmowy face to face z rekruterami i menadżerami z różnych firm.
Znajdź swoją wymarzoną ofertę – zostań social media managerem, ogarniaj finanse i kadry,
rozwijaj się w strukturach HR, twórz gry wideo i aplikacje mobilne lub pracuj z językami,
np. chińskim, szwedzkim czy norweskim. Setki pracodawców oferują świetne stanowiska
z wielu różnych branż, które czekają na prawdziwe talenty – czyli takie jak ty!
Biorąc udział w targach pracy zdobędziesz ogromną przewagę nad innymi kandydatami,
ponieważ masz okazję być kimś więcej niż tylko kolejnym CV. Tutaj masz możliwość nawiązać
luźną rozmowę, świetnie się zaprezentować i zapaść pracodawcom w pamięci, co pozytywnie
przełoży się na dalszą rekrutację. Cały twój stres zniknie, kiedy poczujesz tę niepowtarzalną
atmosferę i vibe z rekruterami podczas wydarzenia. Nie musisz także szukać pobliskiej drukarni,
aby mieć odpowiednią ilość kopii swojego CV, a następnie targać ich ze sobą na targi – aplikuj
na oferty szybciej i bardziej eko, dzięki naszej OPASCE e-CV. Możesz znaleźć pracę nawet
w ciągu jednego dnia i rzeczywiście poczuć, że masz kontrolę nad swoją karierą!
Co więcej, jeśli dołączysz do TALENT MATCH, naszej karierowej wersji Tindera, praca znajdzie
cię sama! Wystarczy, że nam powiesz, czym się interesujesz, co potrafisz i jakie masz
oczekiwania, a my znajdziemy oferty pracy idealnie dopasowane do twoich preferencji.
Na targach odbędziesz spotkania z pracodawcami w ramach indywidualnych mini rozmów
rekrutacyjnych. Bez obaw, niczego nie przegapisz – dostaniesz informacje o dokładnym miejscu
i godzinie spotkania. Dopasowani perfekcyjnie, stworzycie karierowy #PerfectMatch.
A co najlepsze, udział w tym wydarzeniu jest ABSOLUTNIE BEZPŁATNY! Na targach czeka
na ciebie również mnóstwo innych atrakcji. Możesz skonsultować swój życiorys z ekspertami
na stanowiskach CV-POINT, wykonać profesjonalne zdjęcia do dokumentów z doświadczonym
fotografem, wziąć udział w warsztatach TALENT CLASS (za które otrzymasz certyfikaty!)
prowadzonych przez profesjonalistów z aż 6 różnych dziedzin rozwoju oraz pogadać
na interesujące cię tematy z ekspertami podczas ROUND TABLE.


Wiele konkursów i atrakcji to tylko wisienki na torcie, choć bardzo kuszące. Ale nic nie pokona
AFTERPARTY, na które również wbijasz z opaską z targów pracy Talent Days.
Wpadnij i rozgrzej się przy klubowych hitach oraz posłuchaj na żywo Faustyny Maciejczuk
i DJ setu Flirtini. To będzie noc, której nie zapomnisz!
Szukasz jakiegoś ukrytego „ale”? Tu go nie znajdziesz – chociaż możesz dać nam znać,
jeśli jakieś odkryjesz! Dotychczasowi uczestnicy Talent Days zdecydowanie podkreślają,
że udział w targach pracy to była nie tylko dobra, ale wręcz najlepsza decyzja,
jaką podjęli na swojej ścieżce kariery. Teraz z sukcesami rozwijają się w TOPowych firmach –
zarówno w kraju, jak i za granicą. Czas na ciebie – dołącz do grona naszych TALENT HERO!
Jeśli czujesz, że chcesz postawić na swój rozwój i znaleźć wymarzoną pracę lub staż,
to czekamy na ciebie na wydarzeniu! To niepowtarzalna szansa, aby poznać lokalny rynek
pracy w pięciu różnych miastach i przekonać się, że pracodawcom naprawdę zależy
na współpracy z NIEODKRYTYMI TALENTAMI. Daj się zauważyć!
Najbliższa edycja Talent Days – największych targów pracy i praktyk w Polsce,
odbędzie się już w październiku 2023 roku. Wyskakuj spod koca w ten jesienny dzień
i spotkaj się z nami w jednym z pięciu miast:
● Katowice (MCK Katowice) – 10 października,
● Wrocław (Tarczyński Arena) – 12 października.
● Kraków (ICE Kraków) – 17 października,
● Warszawa (PGE Narodowy) – 24 października,
● Poznań (Congress Center) – 26 października.
Spotykamy się już niebawem! Nie wahaj się, zrób ten pierwszy krok – wejdź na talentdays.pl
i zgarnij swój darmowy bilet na targi pracy w swoim mieście. To wyjątkowa okazja,
która może zmienić twoją karierę – niech świat ujrzy twój karierowy Talent!

Elwira Kalisiak

Psycholog Elwira Kalisiak jest związana z Państwową Akademią Nauki od 2001 roku, aktualnie prowadzi prace doktoranckie w Instytucie Psychologii PAN. Od 2016 roku kieruje kliniką neuropsychologiczną oraz prowadzi własne badania nad grą podnoszącą poczucie wartości młodzieży.

Neuropsycholog rozwijający własne koncepcje modelowania zachowań oraz strategie działań, uczenia się i komunikacji. Zapoczątkowała w Polsce neurofeedback oraz nurt coachingu praktycznego. Prowadzi prace badawcze nad rozwojem terapii uwidocznionej za pomocą neuroobrazowania oraz technik wizualizowania wpisanego w projekt „Odnowione” to partnerska relacja, w której mentor i mentee pracują nad tym, co dotyczy ich bezpośrednio. Dzięki cyklicznym spotkaniom wspierają w konsekwentnym wdrażaniu kolejnych kroków, które budują właściwy efekt.

Ukończyła Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami PAN, Executive Master of Business Administration Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego oraz Psychologie Kliniczną na Wydziale Nauk Społecznych i Administracji WSM

Twórczyni marki neurostacja, telepin, a także założycielka fundacji COMS.

Sylwester Pietrzyk

dr Sylwester Pietrzyk – praktyk biznesu, trener zarządzania (Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania, 2000), certyfikowany konsultant biznesowy, konsultant HR, właściciel ASPEKT HR (od 2006 roku). Adiunkt w Katedrze Zarzadzania MANS.

Jest absolwentem Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej (2005). Ma doświadczenie w zarządzaniu jednostkami biznesowymi (sektor finansowy – spółka brytyjska notowana na giełdzie w Londynie) jako kierownik projektu, kierownik zespołu sprzedażowego, trener wewnętrzny, dyrektor zarządzający) oraz w Ministerstwie Finansów jako specjalista.

Dr Sylwester Pietrzyk posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania (2000). Uczestniczył w szkoleń trenerskich w prowadzonych przez CTI w Londynie i In Dialogue w Kopenhadze (2017). Ma uprawnienia Asesora i Doradcy w procesach certyfikacji trenerów (2016). Od 1999 roku jest aktywnie działającym Członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów MATRIK, obecnie trenerem Szkoły Trenerów MATRIK w module Ewaluacja Szkoleń. Współpracuje z TACK International UK jako akredytowany trener. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Train the Trainer, zarządzania zespołami, prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych.

Dr Sylwester Pietrzyk prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i MBA w Akademii Prof. A. K. Koźmińskiego. Był prelegentem na licznych Konferencjach HR. Współpracował z oficyną Ekonomiczną, wydawnictwem BECK w zakresie recenzowania wydawnictw z zakresu zarządzania i szkoleń. Jest autorem wielu artykułów w periodyku „Personel i Zarządzanie”.

Magdalena Kocyk

Jestem pasjonatką sprzedaży, obsługi Klienta, nauk zarządzania oraz szkoleń.  Absolwentka dwóch specjalności: ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI  oraz PRZYWÓDZTWA W BIZNESIE w WSM w Warszawie. Trzykrotny członek Jury konkursu Telemarketer Roku w kategoriach: obsługa Klienta, sprzedaż telefoniczna oraz rozmowa retencyjna.

Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie biznesowe, w trakcie którego kierowałam i zarządzałam zespołami sprzedażowymi biorąc jednocześnie udział w ich tworzeniu (największy zespół liczył 120 osób).To właśnie te doświadczenie pokazało mi, że będąc osobą zarządzającą musisz być nie tylko specjalistą w swojej dziedzinie, lecz także po trosze psychologiem, biznesmenem, coachem, mediatorem, opiekunem i wzorem do naśladowania. Tylko w ten sposób dobrze zmotywujesz swój zespół do pracy, do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Korzystając z mojego doświadczenia, chętnie powiem Ci jak wyznaczać priorytety w pracy nie tylko dla siebie, lecz także dla pracowników. Pomogę Ci ustawić cele, a jeśli już je masz, to sprawdzimy czy są one wyznaczone w sposób prawidłowy.

Pokaże Ci jaki wpływ na wyniki ma ich kontrola. Przybliżę temat efektywnej komunikacji do różnych grup docelowych (kierownictwo, technicy, przedstawiciele handlowi) w różnym wieku (BB,X,Y,Z).

Podzielę się też swoją wiedzą i doświadczeniem w obszarze HR: przeprowadzanie rekrutacji, budowaniem zespołu czy projektowaniem efektywnych systemów motywacyjnych.

Oferuję Ci również dzielenie się moją wiedzą specjalistyczną ze sprzedaży oraz obsługi Klienta:

  • budowanie relacji handlowych
  • badanie potrzeb Klienta
  • radzenie sobie z konkurencją
  • dopasowanie oferty do Klienta
  • wartości w negocjacjach
  • obsługa korespondencji e-mail, czat
  • obsługa skarg i reklamacji
  • obsługa trudnego Klienta.

 Prywatnie uwielbiam podróże: te małe i te duże w szczególności na rowerze! Moje największe osiągnięcie to podróż z Westerplatte – Świnoujście, 480 km na rowerze w 5 dni. Mój cel na 2023 rok to 320 km dookoła Tatr.

Nieustannie stymuluję swój rozwój osobisty, być może Ciebie zainspiruje taka postawa? Ukończyłam wiele kursów z negocjacji, przywództwa w biznesie, zarządzania czy PRINCE2.

Ireneusz Jabłoński

Moja ścieżka zawodowa rozpoczęła się w Elektrociepłowniach Warszawskich, gdzie pracowałem na różnych stanowiskach technicznych. Kiedy w roku 2000 Elektrociepłownie Warszawskie S.A. zostały zakupione przez Vattenfall, pojawiła się dla mnie szansa rozwoju. Trafiłem do grupy osób, które docelowo miały pełnić rolę trenera wewnętrznego. Pracodawca skierował nas na pierwsze tego typu w kraju studia podyplomowe dla trenerów wewnętrznych, gdzie zdobyłem nowe umiejętności. Brałem bezpośredni udział w restrukturyzacji (prywatyzacji) tego przedsiębiorstwa. Znalazłem się w zespole 11 osób, realizujących projekty takie jak: „Pracownik w firmie” czy „Moje wartości w firmie”, których celem była zmiana mentalności pracowników oraz uruchomienie procesu budowania nowej kultury organizacyjnej, opartej na wartościach. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, iż lata 2000-2005 były dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem.

Jako że Vattenfall podlegał restrukturyzacji, wiązało się to z redukcją zatrudnienia w firmie, więc po pewnym czasie  dotknęła ona również nas, trenerów i w 2005 roku musiałem poszukać nowego miejsca pracy.

Po upływie kilku miesięcy zatrudniłem się w firmie Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Szkoleń, a po upływie dwóch lat awansowałem na stanowisko zastępcy Dyrektora ds. Szkoleń.

Pod koniec 2007 roku pojawiła się możliwość pracy w Spółce Skarbu Państwa na stanowisku kierownika zespołu personalnego, więc zmieniłem pracę. Niestety pracodawca nie był zainteresowany wspieraniem realnego rozwoju pracowników, więc kiedy w 2010 roku otrzymałem propozycję powrotu do Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej na stanowisko Dyrektora Operacyjnego, propozycję przyjąłem bez wahania.

Dzisiaj nadal pracuję na stanowisku Dyrektora Operacyjnego w Polskim Instytucie Kontroli Wewnętrznej, gdzie jestem odpowiedzialny za całokształt działań Spółki w obszarach edukacji i doradztwa. Pozostaję też Członkiem Zarządu PIKW.  Z przyjemnością mogę podzielić się z Państwem moimi doświadczeniami w zakresie budowania i rozwoju mojej ścieżki zawodowej.

Grzegorz Wieczorek

Jako manager z 8-letnim doświadczeniem w branży gastronomicznej i handlowej chciałbym wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Nie boję się podejmować nowych wyzwań zawodowych, chęć nauki i rozwoju, doskonalenie dotychczasowych umiejętności.

Bogumiła Krasnowska-Sołtys

Bogumiła Krasnowska-Sołtys od 2012 własna działalność Eduś Gabinet multimedialnej terapii pedagogicznej

Doświadczenie jako terapeuta-pedagog – diagnostyka przyczyn i trudności szkolnych i wychowawczych

  • Terapeuta eeg biofeedback
  • Terapeuta SI
  • Seksuolog
  • Psycholog
  • obecnie w trakcie procesu certyfikacji w terapii CBT
  • Suicydolog w trakcie szkolenia

Praca w szpitalu w Przasnyszu oddziały rehabilitacyjny-neurologiczny, psychiatryczny, Poradnia Psychologiczna dla dzieci i młodzieży w Przasnyszu, biegły sądowy w sądzie w Ciechanowie, psycholog szkolny w szkole podstawowej w Woli Wierzbowskiej.