Ogłoszenie o konkursie na stanowisko „asystenta prokuratora” w Prokuraturze Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie, w Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga Południe w Warszawie i Prokuraturze Rejonowej w Wołominie

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko „asystenta prokuratora” w Prokuraturze Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie, w Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga Południe w Warszawie i Prokuraturze Rejonowej w Wołominie

Prokurator Okręgowy Warszawa – Praga w Warszawie na podstawie  art. 180 § 1 i 2 Ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku Prawo o prokuraturze (Dz.U. z 2024 poz. 390 t.j.) oraz § 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 roku w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora (Dz.U. 2024 poz. 331 t.j.) ogłasza konkurs na stanowisko „asystenta prokuratora” w:

Prokuraturze Okręgowej Warszawa – Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15,

Prokuraturze Rejonowej Warszawa – Praga Południe w Warszawie, ul. Kamienna 14,

Prokuraturze Rejonowej w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3A.

Sygnatura konkursu: 3042-5.1111. 7 .2024

Liczba wolnych stanowisk: 6, w tym:

3 etaty w Prokuraturze Okręgowej Warszawa – Praga w Warszawie,

2 etaty w Prokuraturze Rejonowej Warszawa- Praga Południe w Warszawie,

– 1 etat w Prokuraturze Rejonowej w Wołominie.

Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystenta prokuratora określają przepisy Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów i starszych asystentów prokuratorów (Dz.U. 2016 poz. 1260).

Wymagania  konieczne  dla kandydata na asystenta  –  art.  176  §  1 Ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku Prawo o prokuraturze (Dz.U. z 2024 poz. 390 t.j.):

  1. posiadanie  obywatelstwa  polskiego  i  korzystanie  z  pełni  praw  cywilnych

i  obywatelskich,  a  także  brak  prawomocnego  skazania  za  umyślne przestępstwo  ścigane  z  oskarżenia  publicznego,

  • posiadanie nieskazitelnego  charakteru,
  • ukończone  wyższe  studia  w  Polsce  i  uzyskanie  tytułu  magistra  lub zagraniczne studia  uznane  w  Polsce,
  • ukończone 24 lata.

Wymagania  preferowane:

1.  ukończenie wyższych  studiów  prawniczych  w  Polsce  i  uzyskanie  tytułu magistra lub  zagranicznych  studiów  prawniczych  uznanych  w  Polsce,

2.  ukończenie  aplikacji  prokuratorskiej,  sędziowskiej  lub  ukończenie  aplikacji ogólnej w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury.

Kandydaci na stanowisko  asystenta  prokuratora  winni złożyć zgłoszenie  do  konkursu

w  terminie  do  dnia  28 sierpnia 2024 roku w  siedzibie  Prokuratury Okręgowej Warszawa  –  Praga  w  Warszawie przy  ul.  Bródnowskiej  13/15,  03-439  Warszawa osobiście  lub za  pośrednictwem  operatora  pocztowego  (za  datę złożenia  uważa  się datę  nadania  przesyłki  w placówce  pocztowej  operatora).

Wymagane dokumenty:

Dokumentami,  jakie  składają  kandydaci  w  związku  z  ubieganiem  się  o  stanowisko

asystenta  prokuratora  są:

1.  wniosek  o  zatrudnienie  na  stanowisku  asystenta  prokuratora,

2.  życiorys i  informacja  o  przebiegu  kariery  zawodowej,

3.  oryginał  lub  urzędowo poświadczony  odpis  dokumentu  potwierdzającego ukończenie studiów  wyższych  w  Rzeczypospolitej  Polskiej  i uzyskanie  tytułu zawodowego  magistra  albo  zaświadczenie  o  zdanym egzaminie  magisterskim, albo oryginał  lub  urzędowo  poświadczony odpis  dokumentu potwierdzającego ukończenie  zagranicznych  studiów  wyższych uznanych  w  Rzeczypospolitej Polskiej,

4.  oświadczenie,  że  jest  obywatelem  Rzeczypospolitej  Polskiej  i  korzysta  z  pełni praw  cywilnych  i obywatelskich,

5.  oświadczenie,  że  nie  jest prowadzone przeciwko niemu  postępowanie  o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego,

6.  oświadczenie  o  zapoznaniu  się  z  klauzulą  informacyjną, oświadczenie o wyrażeniu zgody  na  przetwarzanie  danych  osobowych  na  potrzeby konkursu  oraz kwestionariusz  osobowy dla osoby ubiegającej  się  o  zatrudnienie (druki  do  pobrania  na stronie https://www.gov.pl/web/po-warszawa-praga w zakładce ,,Aktualności” > Oferty  pracy”  pod ogłoszeniem)

7.  aktualna fotografia zgodna  z  wymaganiami stosowanymi  przy  wydawaniu dowodów  osobistych,

8.  informacja  z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne  informacje:

Do  zgłoszenia kandydat  może dołączyć dokumenty potwierdzające  dodatkowe kwalifikacje  i  osiągnięcia,  a  w  szczególność potwierdzające złożenie  egzaminu prokuratorskiego lub sędziowskiego.

Konkurs  na stanowiska  asystenta  prokuratora  przeprowadzi  Komisja  powołana  przez Prokuratora Okręgowego  Warszawa – Praga  w  Warszawie, składająca  się  z  5 prokuratorów.

Konkurs składa  się z trzech  etapów:

1.  wstępnej  weryfikacji zgłoszeń  kandydatów  pod  kątem  spełnienia  wymogów formalnych  przystąpienia  do  konkursu,

2.  testu  obejmującego  36  pytań jednokrotnego  wyboru  z  zakresu  prawa  karnego materialnego  i  procesowego  oraz  prawa konstytucyjnego wraz  z  zagadnieniami ustroju sądów  i  prokuratury,  a  także  pracy pisemnej  na  jeden  z  dwóch  tematów z  zakresu  prawa  karnego materialnego  i  procesowego,  wybrany przez  kandydata; praca  pisemna  może  polegać  na rozwiązaniu kazusu procesowego;

3.  rozmowy kwalifikacyjnej.

Pierwszy etap konkursu odbędzie się w dniu 4 września 2024 roku.

Lista  kandydatów  dopuszczonych  do  drugiego  etapu  konkursu,  wraz ze  wskazaniem miejsca  i  terminu  jego  przeprowadzenia  zostanie  umieszczona w  miejscu powszechnie  dostępnym  w  siedzibie prokuratury, na stronie  internetowej Prokuratury  Okręgowej Warszawa-Praga  w  Warszawie,  adres https://www.gov.pl/web/po-warszawa-praga oraz  w  Biuletynie  Informacji  Publicznej  nie  później niż  na 7 dni  przed terminem rozpoczęcia drugiego  etapu  konkursu

Lista  będzie zawierała imiona  i  nazwiska  kandydatów  oraz  będzie  dostępna  przez  okres 3  miesięcy od dnia jej ogłoszenia lub udostępnienia. Kandydaci  przystępujący  do konkursu  powinni  posiadać  przy  sobie dowód  osobisty  lub  inny  dokument potwierdzający tożsamość.

Lista  kandydatów  dopuszczonych  do  trzeciego  etapu  konkursu, wraz ze  wskazaniem  miejsca  i  terminu  jego  przeprowadzenia zostanie  umieszczona  w miejscu powszechnie  dostępnym  w  siedzibie  prokuratury,  na  stronie  internetowej Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie, adres https://www.gov.pl/web/po-warszawa-praga oraz w  Biuletynie  Informacji  Publicznej  nie później  niż  na  7  dni  przed terminem rozpoczęcia trzeciego etapu  konkursu. Lista będzie  zawierała  imiona  i nazwiska kandydatów.

Kandydaci  przystępujący  do  konkursu  powinni  posiadać  przy sobie  dowód osobisty  lub inny  dokument  potwierdzający  tożsamość.

Wyłonieni  w  drodze konkursu kandydaci, podejmujący  po  raz pierwszy  pracę  asystenta  prokuratora, odbywają  staż  asystencki,  który  trwa  6  miesięcy.  W  okresie stażu  wybrana  osoba zatrudniona  jest  na  podstawie  umowy  o  pracę  na  czas  określony.

Z obowiązku odbycia stażu zwolnione są osoby, które zdały egzamin sędziowski, prokuratorski, notarialny, adwokacki  lub  radcowski.

Zasady konkursu reguluje Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada  2016 roku w sprawie przeprowadzania  konkursu  na  stanowisko  asystenta prokuratora (Dz.U. 2024 poz. 331 t.j.).

W stosunku do osób wyłonionych jako kandydaci do zatrudnienia na stanowisku asystenta prokuratora stosuje się z mocy art. 182 Ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku Prawo o prokuraturze (Dz.U. z 2024 poz. 390 t.j.) odpowiednio art. 11 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 18 grudnia 1998 roku o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. 2018.577 t.j.)

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z treścią art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie informuje, że:

  1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga z siedzibą przy ul. Bródnowskiej 13/15, w Warszawie, tel. 22- 51 14 700, 22- 51 14 888, e- mail. biuro.podawcze.powpg@prokuratura.gov.pl
  2. Inspektorem ochrony danych jest Magdalena Zaurska-Marchewka, e- mail iod.powpg@prokuratura.gov.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań administratora związanych z naborem na wolne stanowisko.
  4. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b, art. 9 ust. 2 lit. f i art. 10 RODO w zw. z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. – Prawo o prokuraturze, rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora lub zgoda osoby, której dane dotyczą – art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku zawarcia w dokumentach danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO w zakresie niewynikającym z przepisów prawa – wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, o której mowa w art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy.
  6. Dane osobowe są przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w których są przetwarzane, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  7. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
  8. dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15 – 17 RODO;
  9. ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
  10. przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO tj. do otrzymania przez osobę, której dane dotyczą od administratora danych osobowych jej dotyczących, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego;
  11. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  12. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 4 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
  14. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 i 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy w zw. z art. 176 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. – Prawo o prokuraturze, rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora jest obowiązkowe, podanie danych w zakresie szerszym jest dobrowolne i wymaga wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Witamy wszystkich!

Jesteśmy międzynarodową firmą outsourcingową IT – Innowise. Obecnie aktywnie poszukujemy stażystów we wszystkich specjalizacjach do naszego oddziału w Warszawie 

 

Wymagania dla kandydatów:

  • angielski na poziomie B1 lub wyższym
  • podstawowa wiedza z wybranej technologii
  • znajomość podstaw Computer Science


Lista głównych kierunków:

  • Python
  • Golang
  • Java
  • JavaScript (Vue/React/Node/Angular)
  • Mobile (Android, iOS, Flutter)
  • Big Data
  • DE/DA
  • ML/DS
  • .NET
  • PHP
  • DevOps
  • QA/AQA
  • BA

Jak aplikować na stanowisko?

Wyślij CV na maila lab@innowise.com

 

Innowise w mediach społecznościowych:

Elwira Kalisiak

Psycholog Elwira Kalisiak jest związana z Państwową Akademią Nauki od 2001 roku, aktualnie prowadzi prace doktoranckie w Instytucie Psychologii PAN. Od 2016 roku kieruje kliniką neuropsychologiczną oraz prowadzi własne badania nad grą podnoszącą poczucie wartości młodzieży.

Neuropsycholog rozwijający własne koncepcje modelowania zachowań oraz strategie działań, uczenia się i komunikacji. Zapoczątkowała w Polsce neurofeedback oraz nurt coachingu praktycznego. Prowadzi prace badawcze nad rozwojem terapii uwidocznionej za pomocą neuroobrazowania oraz technik wizualizowania wpisanego w projekt „Odnowione” to partnerska relacja, w której mentor i mentee pracują nad tym, co dotyczy ich bezpośrednio. Dzięki cyklicznym spotkaniom wspierają w konsekwentnym wdrażaniu kolejnych kroków, które budują właściwy efekt.

Ukończyła Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami PAN, Executive Master of Business Administration Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego oraz Psychologie Kliniczną na Wydziale Nauk Społecznych i Administracji WSM

Twórczyni marki neurostacja, telepin, a także założycielka fundacji COMS.

Sylwester Pietrzyk

dr Sylwester Pietrzyk – praktyk biznesu, trener zarządzania (Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania, 2000), certyfikowany konsultant biznesowy, konsultant HR, właściciel ASPEKT HR (od 2006 roku). Adiunkt w Katedrze Zarzadzania MANS.

Jest absolwentem Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej (2005). Ma doświadczenie w zarządzaniu jednostkami biznesowymi (sektor finansowy – spółka brytyjska notowana na giełdzie w Londynie) jako kierownik projektu, kierownik zespołu sprzedażowego, trener wewnętrzny, dyrektor zarządzający) oraz w Ministerstwie Finansów jako specjalista.

Dr Sylwester Pietrzyk posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania (2000). Uczestniczył w szkoleń trenerskich w prowadzonych przez CTI w Londynie i In Dialogue w Kopenhadze (2017). Ma uprawnienia Asesora i Doradcy w procesach certyfikacji trenerów (2016). Od 1999 roku jest aktywnie działającym Członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów MATRIK, obecnie trenerem Szkoły Trenerów MATRIK w module Ewaluacja Szkoleń. Współpracuje z TACK International UK jako akredytowany trener. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Train the Trainer, zarządzania zespołami, prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych.

Dr Sylwester Pietrzyk prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i MBA w Akademii Prof. A. K. Koźmińskiego. Był prelegentem na licznych Konferencjach HR. Współpracował z oficyną Ekonomiczną, wydawnictwem BECK w zakresie recenzowania wydawnictw z zakresu zarządzania i szkoleń. Jest autorem wielu artykułów w periodyku „Personel i Zarządzanie”.

Magdalena Kocyk

Jestem pasjonatką sprzedaży, obsługi Klienta, nauk zarządzania oraz szkoleń.  Absolwentka dwóch specjalności: ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI  oraz PRZYWÓDZTWA W BIZNESIE w WSM w Warszawie. Trzykrotny członek Jury konkursu Telemarketer Roku w kategoriach: obsługa Klienta, sprzedaż telefoniczna oraz rozmowa retencyjna.

Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie biznesowe, w trakcie którego kierowałam i zarządzałam zespołami sprzedażowymi biorąc jednocześnie udział w ich tworzeniu (największy zespół liczył 120 osób).To właśnie te doświadczenie pokazało mi, że będąc osobą zarządzającą musisz być nie tylko specjalistą w swojej dziedzinie, lecz także po trosze psychologiem, biznesmenem, coachem, mediatorem, opiekunem i wzorem do naśladowania. Tylko w ten sposób dobrze zmotywujesz swój zespół do pracy, do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Korzystając z mojego doświadczenia, chętnie powiem Ci jak wyznaczać priorytety w pracy nie tylko dla siebie, lecz także dla pracowników. Pomogę Ci ustawić cele, a jeśli już je masz, to sprawdzimy czy są one wyznaczone w sposób prawidłowy.

Pokaże Ci jaki wpływ na wyniki ma ich kontrola. Przybliżę temat efektywnej komunikacji do różnych grup docelowych (kierownictwo, technicy, przedstawiciele handlowi) w różnym wieku (BB,X,Y,Z).

Podzielę się też swoją wiedzą i doświadczeniem w obszarze HR: przeprowadzanie rekrutacji, budowaniem zespołu czy projektowaniem efektywnych systemów motywacyjnych.

Oferuję Ci również dzielenie się moją wiedzą specjalistyczną ze sprzedaży oraz obsługi Klienta:

  • budowanie relacji handlowych
  • badanie potrzeb Klienta
  • radzenie sobie z konkurencją
  • dopasowanie oferty do Klienta
  • wartości w negocjacjach
  • obsługa korespondencji e-mail, czat
  • obsługa skarg i reklamacji
  • obsługa trudnego Klienta.

 Prywatnie uwielbiam podróże: te małe i te duże w szczególności na rowerze! Moje największe osiągnięcie to podróż z Westerplatte – Świnoujście, 480 km na rowerze w 5 dni. Mój cel na 2023 rok to 320 km dookoła Tatr.

Nieustannie stymuluję swój rozwój osobisty, być może Ciebie zainspiruje taka postawa? Ukończyłam wiele kursów z negocjacji, przywództwa w biznesie, zarządzania czy PRINCE2.

Ireneusz Jabłoński

Moja ścieżka zawodowa rozpoczęła się w Elektrociepłowniach Warszawskich, gdzie pracowałem na różnych stanowiskach technicznych. Kiedy w roku 2000 Elektrociepłownie Warszawskie S.A. zostały zakupione przez Vattenfall, pojawiła się dla mnie szansa rozwoju. Trafiłem do grupy osób, które docelowo miały pełnić rolę trenera wewnętrznego. Pracodawca skierował nas na pierwsze tego typu w kraju studia podyplomowe dla trenerów wewnętrznych, gdzie zdobyłem nowe umiejętności. Brałem bezpośredni udział w restrukturyzacji (prywatyzacji) tego przedsiębiorstwa. Znalazłem się w zespole 11 osób, realizujących projekty takie jak: „Pracownik w firmie” czy „Moje wartości w firmie”, których celem była zmiana mentalności pracowników oraz uruchomienie procesu budowania nowej kultury organizacyjnej, opartej na wartościach. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, iż lata 2000-2005 były dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem.

Jako że Vattenfall podlegał restrukturyzacji, wiązało się to z redukcją zatrudnienia w firmie, więc po pewnym czasie  dotknęła ona również nas, trenerów i w 2005 roku musiałem poszukać nowego miejsca pracy.

Po upływie kilku miesięcy zatrudniłem się w firmie Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Szkoleń, a po upływie dwóch lat awansowałem na stanowisko zastępcy Dyrektora ds. Szkoleń.

Pod koniec 2007 roku pojawiła się możliwość pracy w Spółce Skarbu Państwa na stanowisku kierownika zespołu personalnego, więc zmieniłem pracę. Niestety pracodawca nie był zainteresowany wspieraniem realnego rozwoju pracowników, więc kiedy w 2010 roku otrzymałem propozycję powrotu do Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej na stanowisko Dyrektora Operacyjnego, propozycję przyjąłem bez wahania.

Dzisiaj nadal pracuję na stanowisku Dyrektora Operacyjnego w Polskim Instytucie Kontroli Wewnętrznej, gdzie jestem odpowiedzialny za całokształt działań Spółki w obszarach edukacji i doradztwa. Pozostaję też Członkiem Zarządu PIKW.  Z przyjemnością mogę podzielić się z Państwem moimi doświadczeniami w zakresie budowania i rozwoju mojej ścieżki zawodowej.

Grzegorz Wieczorek

Jako manager z 8-letnim doświadczeniem w branży gastronomicznej i handlowej chciałbym wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Nie boję się podejmować nowych wyzwań zawodowych, chęć nauki i rozwoju, doskonalenie dotychczasowych umiejętności.

Bogumiła Krasnowska-Sołtys

Bogumiła Krasnowska-Sołtys od 2012 własna działalność Eduś Gabinet multimedialnej terapii pedagogicznej

Doświadczenie jako terapeuta-pedagog – diagnostyka przyczyn i trudności szkolnych i wychowawczych

  • Terapeuta eeg biofeedback
  • Terapeuta SI
  • Seksuolog
  • Psycholog
  • obecnie w trakcie procesu certyfikacji w terapii CBT
  • Suicydolog w trakcie szkolenia

Praca w szpitalu w Przasnyszu oddziały rehabilitacyjny-neurologiczny, psychiatryczny, Poradnia Psychologiczna dla dzieci i młodzieży w Przasnyszu, biegły sądowy w sądzie w Ciechanowie, psycholog szkolny w szkole podstawowej w Woli Wierzbowskiej.